برگزاری اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی نوجوانان بندرعباس 



آیین قرعه کشی مسابقات فوتبال ساحلی بندرعباس رده سنی نوجوانان شهرستان بندرعباس بزرگداشت مرحوم عباس استوانه با حضور دبیر هیات فوتبال شهرستان و نمایندگان تیم های شرکت کننده در محل دفتر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار شد.  
 
به گزارش صبح ساحل، در این جلسه اسماعیل مرادی دبیر هیات فوتبال شهرستان بندرعباس از حضور و استقبال گرم تیم های شرکت کننده در رده سنی نوجوانان فوتبال ساحلی ابراز خرسندی کرد. 
وی  با بیان این که بسیار خرسندیم از حضور تیم فوتبال ساحلی نوجوانان اروند سورو در این دوره از رقابت‌ها باز هم عنوان می کنم و تقاضا دارم از باشگاه های قدیمی بندرعباس به خصوص باشگاه های محلات ساحل نشین با توجه به در اختیار داشتن نوار ساحلی رشته فوتبال ساحلی خود را راه اندازی کنند. 
میثم احمدی دبیر کمیته فوتبال ساحلی هیات فوتبال بندرعباس نیز با تشکر از تیم های شرکت کننده بیان داشت: مسابقات فوتبال ساحلی نوجوانان شهرستان بندرعباس جام مرحوم عباس استوانه برای اولین بار است که در این رده سنی  برگزار می شود و در آن تیم های اروند سورو ، دریادلان ، فولاد هرمزگان ، گیتی نورد برتمب  و تیم شهید ماجدی شیوء حضور دارند . وی گفت: این مسابقات از ششم  شهریور به مدت ۵ روز برگزار می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها